Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Szürkehályog

2017. december 08. 19:52 - Hans Castorp

egy potenciális megoldás :-)

shutterstock_148216211_1.jpg 

 

...a szürkehályogomat meg lecsiholtam...

Olyan hályogos volt a szemem, hogy a látszerészek nem tudták bemérni.

Nagyon féltem a műtéttől, elmentem egy természetgyógyászhoz. Elmondta, mit kell tennem.

Meginni egy pohár tiszta vizet, és öt percig egyfolytában pislogni, aztán ismételni. Látja, itt a szemöldököm  fölött ez a két ránc akkor lett, mert többet is pislogtam, pislogtam, mint egy őrült, 25 percig...LECSIHOLTAM*, látja doktornő, nagyon örülök!

Mondom a férjemnek, eltűnt a hályog! Kérdezi, hogy látok-e. Mondom, nem látok ANNYIRA, de az a cukor miatt van.**

A hályogot lecsiholtam.

 

 

* milyen szépen illeszkedik érzelmileg a csiholás a hályogkovácsra...:-)

** A szeme tényleg nem hályogos, és valóban lehet cukorbetegség talaján létrejött retinopathiaja.

 

Kép forrása: Shutterstock

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr2013452619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása