Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Elsősök

2018. január 11. 11:28 - Hans Castorp

...avagy az élet szép :-)

26803640_10155320182953435_1948270530_n.jpg

Szaladok fel az osztályba. Sietnem kell, mert nagyobbik fiam már lent van a portán, indulunk edzésre két másik kisfiúval együtt. Az elsősöket még nem engedik le a portára, úgyhogy fölmegyek kisebbik fiamért az első cébe.

Ott már öltözködnek, uzsonnát majszolnak, az én gyermekem (Ádám) persze beszélget, nincs még készen.

Hirtelen mellettem terem egyik kis osztálytársa, ellenállhatatlan kötött, csíkos sapkában. Ölelésre tárja ki a karját. Örömmel megölelem, lehet, hogy még meg is puszilom (…a sapkát, nehogy szégyellje, hogy itt puszilgatják. Ó, ha tudná az óvodás gyermek anyukája, hogy mennyire megritkulnak a puszik az iskolában…már elsőben is…).

Ekkor mellém ugrik egy kislány, a cserfesebbjéből (elsőben a kislányokat két csoportra lehet osztani szerintem, legalábbis nálunk. Vannak a köszönősök, meg vannak a cserfesek. Bár tulajdonképpen a cserfesek is köszönnek. Na, mindegy). Szemrehányással kevert érdeklődéssel a hangjában megkérdezi:

-Te miért szoktad megpuszilni Misit, ha nem is vagy a rokona?

Zavarba jövök.

-Tudod, ez a szerelem, felelem sután.

Misi a csíkos sapkában érdeklődve pislog.

-Mi az a szerelem? – így a kislány, aki téli szünet kezdetekor így köszönt el sóhajtva a kisfiamtól, hogy „viszlát Ádám…viszlát szerelem…”(sic!).

- Nem, nem szerelem, csak én nagyon szeretem Misit…(mit kell ezen magyarázni, szeretem és kész)…mert nagyon jó fej! – vágtam ki magam bátran.

Misi elégedetten néz.

Úgy érzem, tényleg sietnünk kell, ha nem akarok még pár kérdést. Kiiszkolok a folyósra, segítek a kisfiamnak cipőt váltani.

Misi a folyosón ölelésre nyújtózkodik…:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr913566183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása