Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Egy jó nap :-)

2018. március 14. 20:27 - Hans Castorp

csomagkuldes-300x259.jpg

 

Anyuka délutáni forgalomban tart a suli felé. Csörög a telefon. Kijelzőn ismeretlen szám. Felveszi, kihangosítja. 

ANYUKA  Igen? (bemutatkozik)

TELEFONÁLÓ Doktor X.Y.?

ANYUKA (ha ragaszkodunk a pontossághoz)Igen.

TELEFONÁLÓ A DPD-futár vagyok. Hoztam a csomagot a megadott címre, de nincs már itt senki.

ANYUKA (megkönnyebbülve) Ó, már elmentek kollégáim. 

TELEFONÁLÓ (továbbiakban FUTÁR) Ami azt illeti, hívtam a megadott számot, de nem felelt.

ANYUKA( gondolatban: persze, mert repülő üzemmódban volt a telefonom)

FUTÁR Nem estem kétségbe, leolvastam azt a számot, ami a rendelőn ki van függesztve.

ANYUKA (lassít, kanyarodik, vált, indexel, parkol) Figyeljen csak, én most Alsóvároson vagyok. Le tudja hozni ide a csomagot?

FUTÁR Jaj, azt nekem nem szabad. Nagyon sok csomagom van. Nem is értem, egész héten semmi, most meg tele vagyok. 

ANYUKA(kicsit csalódottan, mert fontos csomagot várt) Ha nem lehet ma, akkor mikor hozzá?

FUTÁR Hétfőn.

ANYUKA Rendben, köszönöm, akkor hétfőn.

 

Futás az iskolába, udvarpásztázó-üzemmód, gyerekek összeszedése KÖZBEN csörög a telefon.

Ismét a

FUTÁR Tudja mit, lemegyek Alsóvárosra. Csak mondja meg, hol van.

ANYUKA Hú, ez kicsit bonyolult, mert most ugyan a Karolinában vagyok, de utána a Topolya sorra viszem a gyerekeket, biztosan ott leszek 16:45-ig.

FUTÁR Az nekem már  nem jó, tíz perc múlva ott vagyok a Topolyán. Hol is van az?

ANYUKA  A Nagyállomás mellett. Írja be abba a gépébe (hirtelen nem jutott eszébe a GPS neve).

EGYIK GYEREK  Akkor megyünk a játékboltbaaaa?.

ANYUKA (próbálja megőrizni a hidegvérét, jelelve összeszedni a focistákat, megindokolni, hogy mért nem mennek a játékboltba most) (telefonba) Rendben, ott leszek, csak összeszedem a gyerekeket.

FUTÁR (nevet) Olyanok, mint a csomagok, ugye?

ANYUKA (nevet) Nem, nem olyanok, Mozgékonyak. NAGYON mozgékonyak.

 

Gyerekek autóba beterel, index, kanyarod, vezet, parkol.

Egy gyerek bennhagy a kocsiban (jááátéékboltot!!!), kettő indul az öltözőbe. Telefon csörög.

 

FUTÁR Itt vagyok a Nagyállomás mellett!

ANYUKA (biztatóan) Akkor mindjárt itt lesz!

FUTÁR Most fogok kanyarodni a Dobó utcáról.

ANYUKA (lelkesen) Szuper.

 Anyuka öltözőből kirohan.

FUTÁR (parkol, köszön, kiszáll, csomagot odaadja)

ANYUKA (hálásan aláír) Nagyon vártam et a csomagot. Születésnapra lesz.

FUTÁR (megértően) Tudja, nekem szétcs.szték a napomat. Gondoltam, hadd legyen legalább VALAKINEK jó napja!

:-) :-) :-)

 

(Kép:https://www.google.hu/search?q=csomagk%C3%BCld%C3%A9s&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiiwtm_w-zZAhVI3qQKHYo2BaoQ_AUICigB&biw=1304&bih=702#imgrc=GdpTJOurEb-x6M:)

Szólj hozzá!
Címkék: futár

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr5013739506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása