Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Az adományozás elviselhetetlen könnyűsége

2018. december 20. 15:13 - Hans Castorp

főleg a ruháké

 

adomany.jpg

ÉN elégedetten szemléli művét, több zsák ruhát, cipőt készített össze adománynak

LELIKIISMERET Most elégedett vagy, mi?

ÉN meghökken Mitagadás…mért, nem szabad?

LELIKIISMERET számonkérően És mégis mitől vagy olyan nagyon elszállva

LELIKIISMERET védekezően Nézd, mennyi mindennel segítem a rászorulókat…sportcipő

LELIKIISMERET elnézően Kinőtték a gyerekek, mi?

ÉN védekezve Ki, persze, de nagyon jó állapotban van, alig hordták…

LELIKIISMERET gonoszul Vagyis olyan jól megy, hogy alig hordták, kinőtték, kaptak újat, igaz?

ÉN Ha így fogalmazol…

LELIKIISMERET Így. Mert ez az igazság.

ÉN És ez jó kis kabát, nézd, tiszta jó! Bőr!

LE kezd megenyhülni Drága volt legalább?

ÉN büszkén Nem dehogy! Turkálóban vettem, kitisztítottam…

LELKIISMERET Ja, hogy megvetted és nem hordtad?! És most veregeted a válladat, hogy mekkora király vagy, hogy jótékonykodsz?! megvetően Szánalmas!

ÉN szégyenkezve Igazad van!

LELKIISMERET Még nem végeztem! Ezek a cuccok nem kellenek Neked, de sajnálod kidobni, mert pazarlásnak éreznéd… a rászorulók csupán úgy jönnek a képbe, hogy csökkentik a „kárbavész” érzetedet, és cserébe még kicsit jónak is hiszed magad, hát hallod…

ÉN Igazad van…de mit tegyek? reménykedve Szerintem azért örülnek majd egy kicsit

LELKIISMERET szigorúan A NOANOA bőrkabátod? Azt is beleraktad?

ÉN megijed Még nem is volt rajtam…!

LELKIISMERET kegyetlenül Mert nem áll jól! Rakjad bele a csomagba, és írj egy levelet a következő szöveggel:  „Kedves Címzett! Kérlek fogadd szeretettel ezeket a ruhákat/ciőpket/táskákat! Ha nem tetszenek, vagy nem jók Rád, nyugodtan tedd pénzzé bármelyiket (jófogás): ne érezd úgy, hogy illik megtartani! Szeretettel üdvözöllek, Feladó.” Kész?

ÉN Kész. Most akkor jó?

LELKIISMERET Nem vagy reménytelen. Legközelebb azt gyakoroljuk, hogy ha két pár csizmád lesz, a jobbat-szebbet,a Vagabondot tegyed bele a zsákba, ne a kínait, oksa?

noanoa.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr814503466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása