Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Csillagosok, hotelek

2018. november 27. 12:07 - Hans Castorp

ABSZOLÚT naiv szemszögből

  

Szeretném leszögezni, hogy nincs nagy tapasztalatom a hotelekkel (ezért tudom biztosítani a naiv szemszöget). Gyerekkoromban, amikor nem a kocsiban nem aludtam kilencedmagammal (Ó, Volkswagen Transporter, nem hippiség, píszflávör, hanem család; helyszín: Égeikum), fiatalkoromig, amikor  másodmagammal (Ó, Ford Fiesta, kicsi GEE, a helyszín: Szepesség, közelebbről Késmárk), kempinegztünk. Vagy MAXIMUM apartman, ultimum refugimuként panzió. Slussz. Talán, mintha egyszer Közép-Olaszországban megszálltunk volna egy hotelben, mert a kollégiumban nem tudott elhelyezni ideiglenesen a szervező (felfelé buktunk, hehehe), igen, erre emlékszem. Ott olvastam ilyet a fürdőszobában, hogy "spórolj a törölközővel, óvd a környezetet" (kilencvenes évek!) csak akkor dobd le a padlóra, ha tényleg koszos. Nem tudtam hová lenni a csodálkozástól, hisz otthon akkor se dobáltuk a padlóra, a a szennyest, ha NAGYON koszos volt (BTW sokkal kevesebb szennyest termeltünk, talán azért, mert horribile dictu, felvettük ugyanazt a ruhát TÖBBSZÖR? Most jövök rá, hogy a szüleink ily korán és kimondatlanul, de a környezettudatosságra neveltek), de oké, ha ez az olaszoknál így van, hát legyen. Menőség.

 

Eltelt pár év (tized), volt szerencsém újból hotelben alhatni. És jól körbetanulmányoztam. Csomó mindenre rájöttem, ezek következnek itten alább.

hotel_azur.jpg

 

Szerintem, a négycsillagos szállásnak az a lényege, hogy beesel minden nélkül, kizárólag egy monogramos, csináltatott, tenyérnyi retiküllel a kezedben, mint például Pamela/Samantha Ewing, mikor elment, hogy „átgondolja a dolgokat”, akkor is minden meglegyen.

Törölköző, sampon, szappan. Idáig oké. Bár a törölközőben koppant valami, szerintem az valami lopásjelző fémgomb, bár nem tudom, miért lopna Mrs. Ewing törölközőt, hovatovább bele sem férne a retiküljébe szerintem.

lompomagnes.jpg

A kép alsó részben van a gombocska

 

 

 

Szentírás, hogy legyen mit olvass (ez kifejezetten tetszik).

biblia.jpg

Gideon-kiadás, szerintem ingyen kapták, de attól még segíthet átgondolni a dolgokat

 

minibar.jpg

Minibár, ha nem akarsz embereket látni, ellenben szomjas vagyol. Akár még kis ropogtatnivaló is. Mondjuk, az árak engem speciel arra sarkalltak, hogy a közeli spárban szerezem be a táplálékomat, de azért ilyen is van. 

arlista.jpg

Naponta egyszer van feltöltés

 

DE! Ha elszakad a ruhád, varrókészlet!

Feltételezik Rólad, hogy igényes gyapjú-felöltőben, illetve kosztümben érkeztél, így annak rendben tartásához ruhakefe.

Kézzel varrott cipődhöz (na jó, nem feltétlen) cipőkanál.

kefe.jpg

 

Ruhakefe, cipőkanál, varrókészlet, mosodai szatyor

 

És ha tényleg egy szál ruhában szaladtál el hazulról gondolkozni, mosodai-vasalós szolgáltatás is van, 3 órán belül dupla áron, de van. (Az a vicc, hogy nekem EGYETLEN olyan ruhadarabom sincs, ami többe kerülne, mint a tisztíttatás maga, de mondjuk, ez engem minősít).

Rólam sem feledkeztek meg, egy relikvia a folyosó falán. :-)

kartyas_telefon.jpgAmennyire modernnek számított, annyira retró most, hát nem furi?

 

Úgyhogy, élmény volt, köszönöm! 

Majd elfelejtettem: a wellnesshez adnak fürdőköpenyt. Ez valami szabály lehet. Papucsot nem, úgyhogy ez a kérdés megoldásra vár (hogy fér bele a retikülbe, ugye). Vagy az ötcsillagosban van? Ki fogom deríteni.

A következő posztban az étkezés jön :-)

Most jut eszembe, hogy a Garp szerint a világ című könyvben az egyik szereplő ezzel foglakozott, a hotelek csillagjait ellenőrizte, vagy valami ilyesmi. El is olvasom még egyszer, hogy VALÓJÁBAN hogy csillagozzák a szállodákat.

 

Köszönöm a figyelmet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr6614393090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása