Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Hátizsákból retikülbe?

2019. január 23. 23:00 - Hans Castorp

egy kudarc nosztalgikus elemzése

 

Elérkezett életemben az az idő, mikor úgy éreztem, a hátizsákos megjelenés vállalhatatlan kevésbé vállalható. Értelmesebbeknek ez hamarabb eljön, én most jutottam idáig. De mibe pakolhatnék?

És ekkor bevillant, hogy hosszú évekkel ezelőtt szakvizsgázni sem hátizsákkal mentem, ó én konformista…meg kell legyen valahol! Éééés: meg is lett. Az érzelmi túlfűtöttségben letettem egy békés, zavartalan, pókhálós sarokba, és azóta ott pihen. Nosza hát, éljen a Gondviselés, nem kell nekem súlyos tízezreket költeni új táskára, íme, itt a szakvizsgázós táskám (anyósom jóvoltából, aki volt kedves nekem ajándékozni a sajátját #nőiösszetartás).

A táska megvolt, nem is volt penészes, de volt neki tartalma…amit ki kellett pakolni, hogy beleférjek (nem fértem)… szeretném megosztani Veletek, mert kortünet, vagy a fene tudja.

taska1.jpg

 

11 órától, az óramutató járásának megfelelő irányban:

„Amlator” feliratú higiénés kendő.

Alatta egy elem valami ismeretlen játékból (megvan végre!).

Reklámtoll.

50 faktoros Vichy termékminta (? Ezt miért? Mire számítottam? Vár a napfényes strand? NOVEMBERBEN?!)

"P" feliratú piros pendrive (rajta a tételek, gondolom).

Gyűrött, de tiszta papír zsebkendő (ezek szerint nem sírtam, csak befelé).

Dm-es szőlőcukor (mért nem ettem meg?).

Alatta gyógyszer-prospektus (Eliquis).

Alatta Telekom-felhatamazások (tesók Németo.-ban, nyilván vmit intéznem kellett vizsga után).

Cetli, vérkép-töredékkel (tétel?).

taska2_1.jpg

Vizsga-behívó.

Toronyirány, katolikus újság (alighanem betértem a templomba, előtte, kétségbeeséstől vezérelve, vagy utána, hálából, már nem tudom. Remélem, mindkettő.).

Tollak.

Tollak.

Tollak.

Ismertető a nyílt napról az iskolában (a kisebbik fiam akkortájt akarhatott kezdeni a suliban).

taska2.jpg

Szőlőcukor again.

Valami színes cukorka (de az tuti nem én voltam, nem tudom, hogy került oda, szerintem valaki utólag belerakta).

Még egy Vichy termékminta (rejtély: ennyire akartam napozni?!).

Lottószelvény. (bármikor bejöhet).

 

:-)

 

 

U.i.: Persze, a háti űrtartalma nem állt arányban az elegáns kézitáskával…úgyhogy…:-D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr9314585134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása