Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Majdnem olyanok, mint otthon

2020. április 13. 19:59 - Hans Castorp

Antigua And Barbuda Cruise: promos and offers | Costa Cruises

Angol tanítási nyelvű negyedéves orvostanhallgatókkal beszélgetek, kommunikációs tréning után. Egyik fiatalember (közelebb a negyvenhez, mit a harminchoz), Antigua és Barbudáról, ezt mondja (angolul, persze):

"Tudja, tanárnő (?ez én volnék?), én végig dolgoztam a tanulmányaim alatt, hogy megkeressem a tandíjra és könyvre valót. Egyetemet kerestem, és az interneten bukkantam Magyarországra. Tudja, miért kerestem rá Magyarországra? Engem lenyűgözött, hogy ilyen komoly tudományos élet lehetett a vasfüggöny mögött, annyi nehézség ellenére. Ez az mutatja, mennyire életrevaló nép a magyar (elismerően rám néz). De túl rózsásnak tűntek a viszonyok az interneten, gondoltam, az internet hazudik. Szabadságom idején iderepültem, hogy meggyőződjek a valóságról. És jöttem :-).

Amikor már döntöttem, egyszer egy szegedi séta közben beszédbe elegyedett velem Boda Domokos, a híres gyermekgyógyász-professzor. Tudja, akinek a lánya az Orvosi Informatikai Intézetben dolgozik. A professzor úr mesélt az élményeiről, személyes kapcsolatáról Szent-Györgyi Alberttel…tudtam, hogy jól döntöttem.


Nagyon szeretek itt. Mindenkivel megtalálom a közös hangot (szélesen vigyorog), nemcsak az egyetemen.

Az emberek majdnem olyanok, mint otthon."

 

(2018)

Kép: Costa Cruises
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr115610276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása