Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Pályaválasztási adalék

2020. július 25. 20:54 - Hans Castorp

le vagyok sújtva

Playing at Doctors Painting by Frederick Daniel Hardy

-Gyerekek, nézzétek ezt az épületet! (büszkén) Mennyit jártunk ide (és mennyit sírtam, de ezt csak magamban)...(szinte orromba mart a formalin, bepárásodott a szemem, mint a szélvédő)

-Miért, mi ez?

-Ez az ANATÓMIA. Itt tanultuk meg (?) a szervezet felépítését.

-BONCOLTATOK is? -kérdezi borzadállyal vegyes felháborodással.

-Hát...néha...rendszerint már ki volt boncolva a testtájék, akarom mondani, hát...

-Na látod, ezért SEM akarok orvos lenni!!!

-??? (ijedtemben majdnem sávot váltottam)

-Gyógyszerész akarok lenni. (???) Háttéragy. Kutatni szeretnék.

-(háttéragy?!) Apa is „háttéragy”...

-Jó, de Neki meg képeket kell nézegetni (azokat IS)

-Állatorvos? Mint Gábor Papa?

-Nem akarok macskákat gyógyítani...!

-Kutatóorvos is lehetsz...mint Bence. Vagy orvos-gyógyszerész, mint Zsuzsa néni.

-De én nem akarok beteget vizsgálni...! Nem akarok házhoz menni...!

(itt majdnem elbőgtem magam, úgy látszik nyomot hagyott szegénykémben a múlt csütörtöki hét órácskányi rendelés)

-De kisfiam, hisz olyan érdekes...azt hittem, jól érezted magad velem a rendelőben...mit találtál ilyen rossznak? Mi nem tetszett?

 

-A Rohanás.

 

 

 

Kép: https://fineartamerica.com/featured/playing-at-doctors-frederick-daniel-hardy.html

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr7516077618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása