Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Gyermekek és jelmezek I. rész

2018. február 07. 16:26 - Hans Castorp

(Szepes Mária után szabadon, de csak a cím! :-))

 

Jelmezbál. Vagyis a FARSANG.

Komoly dolog.

Nagymamám következetesen MASZKABÁLnak hívta.

Nem szoktunk belegondolni, de a jelmezbál majdnem olyan fontos (ha nem fontosabb!) néhány kisgyereknek, mint a „mileszelhanagyleszel”. A  nagyleszek még soká lesz. A jelmezbál meg itt van.

 

Sokkal előbb, mint a szülő számítana rá.

 

Kisebbik fiam már augusztusban kijelentette, hogy Ő TV-macinak öltözik. De lehet, hogy júniusban. Könnyelműen rábólintottam,  gondolván, olyan hosszú még az idő…meg is gondolhatja magát, hátha januárban már focistának, esetleg kosarasnak akarna beöltözni…persze a lelkem mélyén tudtam éreztem, hogy erre esélyem sincs.

 

 

Nagyobbik fiam kb. ősszel kijelentette, hogy Ő meg Öreg Kutya szeretne lenni (honnan , HONNAN szedte???). Ilyen:

ujfutr_morzscic.pngesetleg ilyen:labdarozsa.jpg

 

Rábólintottam, az okokat lsd fent.

De.

Felhívnám a figyelmet arra, hogy az 

anyai bólintás teljesen egyenértékű az ígérettel.

Nincs menekvés.

 

Már vasárnap, lefekvéskor elkezdtük tárgyalni a részleteket, hisz rákövetkező csütörtökön van a jelenés. Én abban a (kellemes) hitben voltam, hogy hétfőn elmegyek a turkálóba, veszek valami szőrös anyagot fillérekért (muhahahaha), a macinak ragaszunk két kerek szőrös fület az álarcához (kicsit homályos volt még ez a része a dolognak, de bizakodtam), az Öreg Kutya kap két lelógó fület meg egy drótból hajlított szemüveget ÉS KÉSZ.

 

Persze.

 

Zoli kifejtette, hogy Ő úgy képzeli, hogy tetőtől talpig szőrös lesz (???), mint az igazi kutyák (logikus).

Namármost. Csekély kreativitásomat és még csekélyebb kézügyességemet rendszerint megsokszorozza a határidő közelsége, de ez lehetetlennek látszott. Még ha találnék is szőrős anyagot…megvarrni…hááát…

 

Szorult helyzetemben hirtelen mentőötletem támadt.

 

-Kisfiam, nem akarsz orvosnak öltözni? Van hozzá minden, köpeny, fonendoszkóp, táska –mondtam magabiztosan (igyekeztem, hogy a növekvő pániknak és bizonytalanságnak rezdülése se érződjön a hangomon). Osztogathanál matricákat a a kicsiknek –tettem hozzá biztatóan.

 

-Orvosnak? Hát, nem tudom…Végül is, miért ne? 

 

ZSENI VAGYOK!!!

 

(folyt. köv.)

 

Képek forrása: az MTV gyermekműsorai. Meg saját fotó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr2313642964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása