Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Parfüm és kabrió

2018. szeptember 19. 18:49 - Hans Castorp

egy sajátos, mindazonáltal lehetséges összefüggése

audi.jpg

 A minap tekerek haza koromhoz illő és ehhez képest csak egész diszkréten nyikorgó kerékpáromon.

Hirtelen márkás illatfelhő borított be, mit borított be: nehezedett rám.

Körülnéztem, és rájöttem, hogy a mellettem elhaladó nyitott tetejű Audit vezető szőke csajból áradt. Olyan erős volt a parfümje, hogy a sportkocsiból jutott az utcára...a járókelőkre...demokratikusan, na.

Elcsodálkoztam, mert én attól szoktam tartani, hogy a saját és imádott 1 puff reggeli Diorellámat kifújja biciklizés közben a szél mire beérek a dolgozóba (nem fújja ki; a jó parfüm az uszoda klóros vize után is érződik, legalábbis az enyém).

S mint üstökös...érkezett a felismerés: lehet, hogy a csaj azért kapta a kabriót, mert a férje nem bírta a parfümjét (csak nem merte így direkt megmondani).:-D :-D :-D

 

Ó, hogy ez nekem még nem jutott eszembe! :-D

 

 

 

Kép: https://global.rakuten.com/en/store/dtwstore/item/10005069/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr6614249161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása