Botos Kölönte

"To entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain"

Könyvek a múltból

2020. január 05. 22:28 - Hans Castorp

Isten éltessen sokáig, Kisfiam...! :-)

konyvtari_cetli.jpg

Olvasok. (jó, hát van ilyen, ritkán, de van)

Elébem ötlik egy cetli.

Egy egyetemi könyvtérbéli nyugtaféle, arról, hogy milyen könyveket kölcsönöztem. 2008-ból :-) 

Ó, az kedves évem nekem, csak nem dobom ki (a szelektívbe, persze, szia, Greta :-)).

Nézem, miért, mikért jártam én a könyvtárba Vizkeresztkor született csecsemőmmel 2008-ban (akkor még csak a tárcsázós internetünk volt meg..., vagy az se')

Anselm Grün: Alulról induló lelkiség (Ó, emlékszem, ezt Jónás testvér ajánlotta...vékonyabb kötetke, mint a kisjujjam, de minden szava arany)

Cserzy Mihály: Az öreg Szeged (helytörténet rulez, ugyehogyugye)

Peter Walker: Babamasszázs kezdőknek (igen, elsőszülöttes anya voltam, MINDEN érdekelt, minden IS)

Horváth Alpár: A Hargita.hegység (igen, útra készültünk :-))

Zsigmond Enikő: Csíkik havasok és Gyimes-völgy (igen, mert nyilván útikönyv KELL, tudja már az elvárosiasodott lány fiatalasszony, hová mén, hiába járogattt már oda régebben es..de nem?!)

Bánffy Miklós: Erdélyi történet I, II, III (Ó, a zseniális Gróf, mennyire imádtam ezeket a könyveket)

Kútvölgyi Mihály: Regélő Torockó (eeezt minek?...mindent tudtam Torockóról ekkorra, MINDENT :-))


És az utolsó tétel, ezen még most is nevetek: 

Halász Lászlóné: Magyar-román társalgás

What's for?! De tényleg? Torockóra? Középlokra?! És beúszik, hogy Elsőszülöttünk keresztelője után, a megfáradt vendégség nyugovóra tért, a fiatal és végtelenül büszke anya (=én) kitolta a csöpp gyereket a Mátyás térre, és a fa alatt, tudjátok, az, amelyik a so-called focipálya és a pad között van, letelepedik, és szent elhatározással Halász Lászlóné könyvét betűzgeti...

Oh szent ártatlanság...

Abban volt szegényke, szerintem,ha ilyen szép fiút szült...ehhez képest az alapfok román igazán semmiség...

És tényleg.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://botoskolonte.blog.hu/api/trackback/id/tr4315395162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása